De Slagwerkgroep

Concert trom, tenor trom, doffe trom en meer percussie instrumenten...

De slagwerkgroep van de Chr. harmonie de Bazuin, bestaat op dit moment uit ongeveer 6 enthousiaste leden van jong tot oud. Onder leiding van de instructeur Rodney van Leusden! Het is een club van mensen die het leuk vinden om muziek te maken maar die het ook belangrijk vinden om muzikaal te groeien. Daarnaast is het op zijn tijd ook heel gezellig in de groep.

Ieder heeft zijn eigen instrument, de een speelt op de concert trom de ander speelt op de doffe trom en weer een ander speelt op de tenor trom. Daarnaast hebben wij nog verschillende slagwerk instrumenten die gebruikt worden voor optredens waar concertwerken worden gespeeld.

Iedere woensdag repeteren wij van 18.30 tot 20.00 uur in de Baptisten kerk te Brunssum-Treebeek, bij iedereen wel bekend als het “witte kerkje”. Hou jij van alles wat te maken heeft met slagwerk? Kom gerust eens een keer kijken naar een van onze repetities.

Voor ons geldt… hoe meer zielen hoe meer vreugd!

De slagwerkgroep

van harmonie de Bazuin